Helpdesk

Deskundige ondersteuning

Met deze helpdesk overeenkomst bent u verzekerd van deskundige ondersteuning met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten van bijvoorbeeld Exact en Microsoft, inclusief automatiseringsproducten van derden voor zover de kennis hiervan bij HTR Automatisering aanwezig is.

 …..  meer informatie

 
 

Proactief Beheer

Uw ICT systemen blijven optimaal functioneren

Uw ICT-systemen moeten naar behoren blijven functioneren. Elke storing veroorzaakt ongewenste onrust in uw organisatie. Daarom biedt HTR Automatisering u verschillende mogelijkheden voor Proactief systeembeheer.

…..  meer informatie

 
 

Remote Beheer

Server en werkstations overnemen

 Met uw toestemming kunnen wij op afstand de besturing van uw server en werkstations overnemen. Hierdoor minimaliseren wij de bezoeken bij u op locatie en besparen daarmee kostbare tijd van uw en onze medewerkers.

 …..  meer informatie

 
 

Monitoring

Bewaakt uw systemen

Bij HTR Monitoring worden alle infrastructuren van onze relaties bewaakt waardoor onze servicedesk snel en preventief updates, patches en storingen kunnen uitvoeren en / of voorkomen.

…..  meer informatie

 
 

Consultancy

Systeembeheer

Hard- en software kan op papier nog zo kloppen, als het niet in goede aarde valt, is het hele project voor niets geweest. Wij zorgen daarom voor een aanpak die de betrokkenheid binnen de organisatie maximaliseert.

 …..  meer informatie

 

 
 
Werkzaamheden HTR

Puntenkaart

Goed overzicht van uw budget

Met onze puntenkaart koopt u tegen een gereduceerd tarief een vast aantal uren/punten in. U kunt deze ingekochte punten gebruiken voor werkzaamheden die HTR Automatisering op locatie of afstand voor u uitvoert. Hoe meer punten u vooraf inkoopt, hoe meer het uur tarief gereduceerd zal worden. 

….. voor meer informatie

 
 
helpdesk

Helpdesk

In ons supportinformatiesysteem worden de veel voorkomende vragen en oplossingen vastgelegd en bewaakt, zodat u verzekerd bent van een optimale ondersteuning.
 …..  meer informatie

Proactief beheer

Proactief Beheer

Dit gebeurt op onze helpdesk door uw infrastructuur en ICT, waaronder de servers 24/7 te monitoren. Zo wordt er veel gemeten en gecontroleerd op cruciale onderdelen.
 …..  meer informatie

remote beheer

Remote Beheer

In geval van storingen en/of gewenste ondersteuning kan onze medewerker eenvoudig uw server en/of werkplek overnemen en ondersteuning bieden.
 …..  meer informatie

HTR Monitoring

Monitoring

HTR Monitoring is er speciaal om o.a. uw ICT, servers en werkstations preventief en continu te monitoren. Wij streven er na om problemen zo goed mogelijk te voorkomen.
 …..  meer informatie

consultancy

Consultancy

Via HTR consultancy helpen onze medewerkers uw doelstellingen nog sneller en slimmer te behalen.
 …..  meer informatie

Werkzaamheden HTR

Puntenkaart

Hoe meer punten u vooraf inkoopt, hoe meer het uur tarief gereduceerd zal worden.
 …..  meer informatie