Selecteer een pagina

Proactief Beheer

Informatie over Proactief beheer die wij leveren

Proactief Beheer

2preventiefWat is Proactief beheer?

Proactief beheer is het zo veel mogelijk voorkomen van storingen aan uw ICT-infrastructuur. Een server die uitvalt, datalijnen of internet dat uitvalt, gegevens die niet meer bereikbaar zijn of een harde schijf die crasht: het is de nachtmerrie van elke organisatie.
 

Bij HTR Automatisering geloven we in de kracht van proactief beheer. Problemen voorkomen, daar gaat het om. Maar hoe doe je dat nu precies?
 

Dit gebeurt op onze helpdesk door uw infrastructuur en ICT waaronder de servers 24/7 te monitoren. Er wordt veel gemeten en gecontroleerd op cruciale onderdelen waardoor wij zo nodig direct corrigerende maatregelen kunnen nemen en onmiddellijk de resultaten op onze services-dashboard kunnen waarnemen. Op deze manier proberen wij problemen voor te zijn en te voorkomen dat er iets mis gaat.
 

Een Pro actief beheer overeenkomst van HTR zorgt daarom voor de nodige gemoedsrust. Wij monitoren samengevat uw ICT systemen 24/7 en Proactief.
 

Daarnaast installeren we actief de nieuwste updates en slaan al uw gegevens veilig online op. Wanneer uw harde schijven vollopen of uw intern geheugen niet voldoende ruimte biedt, ontvangt u hierover direct een waarschuwing. Wij houden uw network nauwkeurig in de gaten door dagelijkse controle van de DNS, IP en gateways en het eventueel aanpassen hiervan.
 
Met behulp van HTR Remote kunnen wij uw server of werkstation overnemen. We trachten het probleem op te lossen, indien dit niet lukt maken wij een afspraak op locatie om dit te verhelpen. Ook is het mogelijk om u wekelijks een rapport toe te sturen met alle gedane metingen.

 

met Proactief beheer uit de zorgen

Voor een vast bedrag per maand ….

WERKSTATION

€00

PRIJS EXCL.BTW / MAAND

Gebruikerssupport tijdens kantooruren

Gebruik van de HTR Helpdesk en Telefonisch/Remote support op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur

Service dienst buiten kantooruren:

Gebruik van de HTR Helpdesk en Telefonisch/Remote support op werkdagen van 07:00 tot 8:30 uur

Uitwijk/leenapparatuur na 48 uur

Inbegrepen vervangende apparatuur bij een storing langer dan 48 uur na melding

Beveiliging

AntiVirus, Spam en Mailware

Proactieve Workstation monitoring

Online monitoring technische status van object
Actief onderhoud op besturingssysteem

Actieve meldingen

Kritische event meldingen via e-mail 24×7
Monitoring internet bandbreedte + actie

 

Raportage

Statusrapportage per half jaar

Jaarlijks ICT advies

Jaarlijks ontvang u naar aanleiding van de monitoring een ICT advies op maat.

SERVER

€00

PRIJS EXCL.BTW / MAAND

Proactieve 24×7 Server monitoring

Gebruik van de HTR Helpdesk en Telefonisch/Remote support op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur

Service dienst buiten kantooruren:

Gebruik van de HTR Helpdesk en Telefonisch/Remote support op werkdagen van 07:00 tot 8:30 uur

Uitwijk/leenapparatuur na 48 uur

Inbegrepen vervangende apparatuur bij een storing langer dan 48 uur na melding

Beheer gebruikers inbegrepen

Standaard is bij deze optie het beheer van gebruikers inbegrepen.

Mailbeheer en management

Bij deze optie wordt de mail-afhandeling en het management betreffende de mail verzorgt.

Beveiliging

AntiVirus, Spam en Mailware

Raportage

Statusrapportage per half jaar

Jaarlijks ICT advies

Jaarlijks ontvang u naar aanleiding van de monitoring een ICT advies op maat.

Enkele items

Waar onze supportafdeling op controleert ….

Processor status

Check van de status en performance van de CPU

Dataruimte op harddisk

Check van de ruimte op harde schijven

Geheugenruimte

Check van gebruik van interne geheugen

Update Microsoft

Update cq goedgekeurde patches uitvoeren

Update Third Party

Update software van 3e partijen bv Adobe en Java

Firewall

Hierbij wordt uw beveiliging van het netwerk bewaakt.

Monitoren Datalijnen

Hierbij worden de door ons geleverde datalijnen gecontroleerd op de juiste werking.

AVG Virusprogramma

Hierbij wordt uw virussoftware gecontroleerd op de laatste versie.

Virusprogramma

Hierbij wordt uw virussoftware gecontroleerd op de laatste versie.

Raportage

Maandelijks kunt u van de geregistreerde gegevens een verslag ontvangen.

Enkele cijfers van HTR Automatisering

Wij hebben….

30

JAAR

CONTINUITEIT IN
DIENSTVERLENING

656

WERKPLEKKEN

ACTIEF IN
BEHEER

56

SERVERS

ACTIEF IN
BEHEER

Meer weten?

Neem meteen contact op met onze adviseurs: bel 033 – 494 50 31 of mail.

Mail ons, wij helpen u graag verder

14 + 5 =