Telefonische support
Alle voordelen op een rijtjeTelefonische Support
Met deze supportovereenkomst bent u verzekerd van deskundige ondersteuning met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten van bijvoorbeeld Exact en Microsoft, inclusief automatiseringsproducten van derden voor zover de kennis hiervan bij HTR Automatisering aanwezig is. In ons supportinformatiesysteem worden de veel voorkomende vragen en oplossingen vastgelegd en bewaakt, zodat u verzekerd bent van een optimale ondersteuning. Indien het probleem niet telefonisch het gewenste resultaat opleverd, wordt er direct een afspraak op locatie gepland.
Support op lokatie
Support, ofwel begeleiding en ondersteuning, kan naast telefonisch, ook op locatie verkregen worden voor zowel hardware, zoals computersystemen, netwerken en randapparatuur, als voor standaard softwarepakketten van o.a. Exact, Microsoft en vele andere merken. Het betreft veelal de technische werking van hard- en software, alsmede inhoudelijke en specifieke support.
Netwerk van deskundigen
HTR Automatisering beschikt over een netwerk van deskundigen voor de top 5 van administratieve en financiele software van de Nederlandse markt. Indien gewenst kunnen wij u daarmee in contact brengen en maken wij een supportovereenkomst voor u op maat.
Telefonische Support
Speciaal telefoonnummer
Via ons supportnummer staat u direct in verbinding met medewerkers van de telefonisch support. De supportafdeling is op werkdagen van 08.30 – 16.45 uur te bereiken onder het telefonisch supportnummer 033-4321474 . Op zaterdagen en zon- en feestdagen zijn wij gesloten.Géén Telefonisch supportovereenkomst!
Indien u géén telefonisch supportovereenkomst bij ons heeft afgesloten, moet u er rekening mee houden dat het heel goed mogelijk is dat een probleem pas de volgende dag kan worden opgepakt door onze supportafdeling. Wilt u er zeker van zijn dat uw probleem binnen een van tevoren afgesproken tijd wordt opgelost, dan adviseren wij u een telefonisch supportovereenkomst af te sluiten.