Onze Helpdesk

"Uw kiest zelf welke ondersteuning u wenst"

Onze Helpdesk

De helpdesk van HTR houdt zich bezig met advies, monitoring, beheer en remote support van de infrastructuur van onze klanten.

Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.

helpdesk

Onderhoud Werkstations

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Klanten Servers

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Cloud Servers

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Ik heb een Windows PC

Ik heb een Apple

Een vraag stellen?

Noodzakelijke update Exchange Online …

[Opgelost] Noodzakelijke update Core Servers — afmelding 9 oktober 2020 20:34 uur — Bij dezen sluiten wij deze storingsmelding. Vanavond zijn de werkzaamheden Voltooid. — update 9 oktober 2020 20:14 uur — De laatste security updates worden nu geïnstalleerd. — update 9...

Onderhoud Core Servers

[Opgelost] Onderhoud Core Servers — afmelding 28 december 2019 10:00 uur — Bij dezen sluiten wij deze storingsmelding. Vannacht zijn de werkzaamheden Voltooid. — update 16 december 2019 12:20 uur — Tijdens het service window zullen de volgende Diensten niet...

Storing Telefonie

OPGELOST] Storing telefonie — afmelding 25 juni 2019 10:00 uur — Bij dezen sluiten wij deze storingsmelding. Gisteravond om 19:15 is de storing verholpen. Om 21:30 is deze storing officieel afgemeld door KPN.   — update 24 juni 2019 20:19 uur — De storing is...