HTR Helpdesk

Hieronder kunt u kiezen welke ondersteuning u wenst

Helpdesk

De helpdesk van HTR houdt zich bezig met advies, monitoring, beheer en remote support van de infrastructuur van onze klanten.

 

Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.

Onderhoud Klanten Servers

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Cloud Servers

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Ik heb een Windows PC

Ik heb een Apple

De helpdesk een vraag stellen?

11 + 11 =

Windows 10 weer veilig voor gebruik

In oktober 2018 werden er problemen geconstateerd met de update van Windows 10 versie 1809.

Installeer de Windows 10 Oktober 2018-update niet!

Microsoft heeft de uitrol van de Windows 10-update (build 1809) stopgezet voor al zijn gebruikers. Aanleiding is een aantal meldingen van gebruikers die merkten dat hun bestanden na de update zijn verdwenen.

Storing KPN Datacentrum

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen. Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel. Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.   Wij houden u op de hoogte.   --- update...

Altijd up-to date

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang iedere maand onze aanbiedingen en nieuwtjes als eerste in je mail.

Wat leuk, u bent succesvol aangemeld! Controleer uw e-mail..