Selecteer een pagina

Helpdesk

Hieronder kunt u documenten en programma's downloaden
DownloadsLeveringsvoorwaarden

Helpdesk

servicedeskDe helpdesk van HTR houdt zich bezig met advies, monitoring, beheer en remote support van de infrastructuur van onze klanten. Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.
 
In ons supportinformatiesysteem worden de veel voorkomende vragen en oplossingen vastgelegd en bewaakt, zodat u verzekerd bent van een optimale ondersteuning. Indien het probleem niet telefonisch het gewenste resultaat oplevert, wordt er direct een afspraak op locatie gepland.

Akkoord

Als u akkoord gaat met onze voorwaarden klik dan op een van onderstaande knoppen.

Ik heb een Windows PC

Ik heb een Apple PC

Status werkzaamheden

Status  10.45 uur De onderstaande werkzaamheden fase 1 zijn met succes uitgevoerd. Fase 2: Woensdag 14 september a.s. worden vanaf 17:00 uur de tweede upgrades uitgevoerd aan onze Cloud Servers. Dit betreft een upgrade voor de huidige onlinediensten: Exchange Online...

Werkzaamheden 24 augustus

Werkzaamheden datacentrum. De komende weken gaan wij enkele upgrades uitvoeren aan onze netservers. Deze werkzaamheden worden uitgesplitst in meerdere dagen.   Fase 1: Woensdag 24 augustus a.s. worden vanaf 17:00 de eerst upgrades uitgevoerd aan onze Cloud Servers....

Storing VoIP

Storing VoIP- afmelding 17:00 uur -Gelijktijdig met de herstart van de betreffende SBC om 14:00 uur, hebben onze engineers maatregelen getroffen om de storing te verhelpen. Afrondend onderzoek door onze engineers en meldingen van relaties hebben inmiddels aangetoond...

De helpdesk een vraag stellen?

14 + 6 =