HTR Helpdesk

Hieronder kunt u kiezen welke ondersteuning u wenst

Helpdesk

De helpdesk van HTR houdt zich bezig met advies, monitoring, beheer en remote support van de infrastructuur van onze klanten.

 

Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.

Onderhoud Klanten Servers

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Cloud Servers

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Ik heb een Windows PC

Ik heb een Apple

De helpdesk een vraag stellen?

14 + 14 =

Storing KPN Datacentrum

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen. Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel. Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.   Wij houden u op de hoogte.   --- update...

Demo testing

Vanaf morgen gaan we nieuwe functies voor onze website uit testen. Mochten er pagina niet goed weergegeven worden kan dit te maken hebben met uw internet cache. Mocht u niet helemaal weten hoe u de cache van uw browser leeg maakt kan u altijd contact op nemen met één...

Status werkzaamheden

Status  10.45 uur De onderstaande werkzaamheden fase 1 zijn met succes uitgevoerd. Fase 2: Woensdag 14 september a.s. worden vanaf 17:00 uur de tweede upgrades uitgevoerd aan onze Cloud Servers. Dit betreft een upgrade voor de huidige onlinediensten: Exchange Online...

Altijd up-to date

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang iedere maand onze aanbiedingen en nieuwtjes als eerste in je mail.

Wat leuk, u bent succesvol aangemeld! Controleer uw e-mail..