Support van HTR

"Uw kiest zelf welke ondersteuning u wenst"

Support van HTR

Met support van HTR houden onze specialisten zich bezig met advies, monitoring en beheer van de infrastructuur van onze klanten.

Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.

Via dit document is het mogelijk een ‘hulp op afstand sessie’ op te zetten met een support medewerker van HTR Automatisering. Via deze sessie is de supporter in staat om mee te kijken op uw scherm of om tijdelijk de controle over te nemen van pc. Nadat u uw akkoord heeft gegeven op de gebruikerscondities kunt u beginnen met het downloaden van het programma om gebruik te maken van HTR Automatisering Remote Support. De support medewerker van HTR Automatisering zal u vervolgens een inlogcode verstrekken waarmee u de ‘hulp op afstand sessie’ kunt opstarten.

helpdesk
Als u op enig moment de ‘hulp op afstand sessie’, om welke reden dan ook, wilt afbreken kunt u op de ‘cancel’ knop drukken in het connectie scherm. De ‘hulp op afstand sessie’ zal dan direct beeindigd zijn en u heeft dan gelijk weer de volledige controle over uw pc.

Onderhoud Werkstations

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Klanten Servers

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Cloud Servers

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Gebruikerscondities

Door het klikken op de ‘akkoord’ knop onderin het scherm accepteert u een sessie waarbij, vanaf afstand, een medewerker van HTR Automatisering gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben.

 

Hoewel de programmatuur waarmee de HTR Remote Support Sessie opgestart kan worden met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze programmatuur -om welke reden dan ook- niet functioneert zoals beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc. HTR Automatisering is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van de HTR Remote Support dienst

Akkoord

Als u akkoord gaat met de voorwaarden klik dan op een van onderstaande knoppen.

Ik heb een Windows PC

Ik heb een Apple

Een vraag stellen?

Noodzakelijke update Exchange Online …

[Opgelost] Noodzakelijke update Core Servers — afmelding 9 oktober 2020 20:34 uur — Bij dezen sluiten wij deze storingsmelding. Vanavond zijn de werkzaamheden Voltooid. — update 9 oktober 2020 20:14 uur — De laatste security updates worden nu geïnstalleerd. — update 9...

Onderhoud Core Servers

[Opgelost] Onderhoud Core Servers — afmelding 28 december 2019 10:00 uur — Bij dezen sluiten wij deze storingsmelding. Vannacht zijn de werkzaamheden Voltooid. — update 16 december 2019 12:20 uur — Tijdens het service window zullen de volgende Diensten niet...

Storing Telefonie

OPGELOST] Storing telefonie — afmelding 25 juni 2019 10:00 uur — Bij dezen sluiten wij deze storingsmelding. Gisteravond om 19:15 is de storing verholpen. Om 21:30 is deze storing officieel afgemeld door KPN.   — update 24 juni 2019 20:19 uur — De storing is...