HTR Helpdesk

Hieronder kunt u kiezen welke ondersteuning u wenst

Helpdesk

De helpdesk van HTR houdt zich bezig met advies, monitoring, beheer en remote support van de infrastructuur van onze klanten.

 

Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.

Onderhoud Klanten Servers

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Onderhoud Cloud Servers

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Ik heb een Windows PC
Ik heb een Apple

De helpdesk een vraag stellen?

9 + 8 =

Demo testing

Vanaf morgen gaan we nieuwe functies voor onze website uit testen. Mochten er pagina niet goed weergegeven worden kan dit te maken hebben met uw internet cache. Mocht u niet helemaal weten hoe u de cache van uw browser leeg maakt kan u altijd contact op nemen met één...

Status werkzaamheden

Status  10.45 uur De onderstaande werkzaamheden fase 1 zijn met succes uitgevoerd. Fase 2: Woensdag 14 september a.s. worden vanaf 17:00 uur de tweede upgrades uitgevoerd aan onze Cloud Servers. Dit betreft een upgrade voor de huidige onlinediensten: Exchange Online...

Werkzaamheden 24 augustus

Werkzaamheden datacentrum. De komende weken gaan wij enkele upgrades uitvoeren aan onze netservers. Deze werkzaamheden worden uitgesplitst in meerdere dagen.   Fase 1: Woensdag 24 augustus a.s. worden vanaf 17:00 de eerst upgrades uitgevoerd aan onze Cloud Servers....

Altijd up-to date

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang iedere maand onze aanbiedingen en nieuwtjes als eerste in je mail.

Wat leuk, u bent succesvol aangemeld! Controleer uw e-mail..