Support van HTR
"Uw kiest zelf welke ondersteuning u wenst"Support van HTR
Met support van HTR houden onze specialisten zich bezig met advies, monitoring en beheer van de infrastructuur van onze klanten.
Met een overeenkomst bij HTR bent u verzekerd van deskundige ondersteuning van onze Servicedesk. U kunt hier terecht met vragen over alle door HTR Automatisering geleverde producten en diensten.
Via dit document is het mogelijk een ‘hulp op afstand sessie’ op te zetten met een support medewerker van HTR Automatisering. Via deze sessie is de supporter in staat om mee te kijken op uw scherm of om tijdelijk de controle over te nemen van pc. Nadat u uw akkoord heeft gegeven op de gebruikerscondities kunt u beginnen met het downloaden van het programma om gebruik te maken van HTR Automatisering Remote Support. De support medewerker van HTR Automatisering zal u vervolgens een inlogcode verstrekken waarmee u de ‘hulp op afstand sessie’ kunt opstarten.
Onderhoud Werkstations
Dag(en)
:
Uur(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Onderhoud Klanten Servers
Dag(en)
:
Uur(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Onderhoud Cloud Servers
Dag(en)
:
Uur(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Gebruikerscondities
Door het klikken op de ‘akkoord’ knop onderin het scherm accepteert u een sessie waarbij, vanaf afstand, een medewerker van HTR Automatisering gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben.
Hoewel de programmatuur waarmee de HTR Remote Support Sessie opgestart kan worden met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze programmatuur -om welke reden dan ook- niet functioneert zoals beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc. HTR Automatisering is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van de HTR Remote Support dienst
Akkoord
Als u akkoord gaat met de voorwaarden klik dan verder op de knop voor HTR Remote Support.