All-In Service- en Support overeenkomst
Alle voordelen op een rijtjeAll-In Service- en Support overeenkomst.
- Adviesdiensten tegen vaste tarieven.
- Alle leveringen tegen inkoopprijs + administratie en transportkosten.
- Vaste installatietarieven voor vervanging en uitbreiding.
- Alle support en onderhoud voor een vast bedrag per jaar.
- Minimale regels en maximale service tegen één vast bedrag per jaar.
Dat is het uitgangspunt voor de All-In Service- en Support overeenkomst van HTR Automatisering. Eén overeenkomst waar alle service- en support werkzaamheden zijn inbegrepen. Op deze wijze worden automatiseringskosten inzichtelijk en het maken van IT begrotingen eenvoudig.
All-In Service- en Support overeenkomst omvat telefonische support. Onze helpdesk zit op normale werkdagen voor u klaar van 8:30 tot 16:45 uur. Buiten deze tijden is een calamiteitenservice bereikbaar.
Remote support.
Met uw toestemming kunnen wij op afstand de besturing van uw server en werkstations overnemen. Hierdoor minimaliseren wij de bezoeken bij u op locatie en besparen daarmee kostbare tijd van uw en onze medewerkers.
Escalatieservice.
Daar waar dit wordt gewenst kan HTR Automatisering als intermediair optreden. Dit doet zich voor als bijvoorbeeld een apparaat of programma een fout of tekortkoming bevat die alleen door de fabrikant kan worden opgelost.
Systeembeheer.
HTR Automatisering zorgt ervoor dat uw netwerk zo soepel mogelijk werkt. Naast nagenoeg onbeperkte storingsservice wordt ook voorzien in preventief onderhoud.
HTR Automatisering kan in deze situaties voor u de voortgang bewaken. Hiervoor is een speciaal verlaagd tarief van toepassing. Om van de All-In Service- en Support overeenkomst gebruik te kunnen maken worden er wel een aantal reële en billijke randvoorwaarden gesteld. Bijvoorbeeld dat apparatuur redelijk recent moet zijn en dat er uitsluitend legale software wordt gebruikt. De voorwaarden staan uiteraard in de service- en support overeenkomst en leggen wij graag aan u voor.
Meer weten?
Neem meteen contact op met onze adviseurs: bel 033 – 494 50 31 of mail.